Yesterday

Riktigt dålig uppdatering igår men så här var det faktiskt.. Skulle övningsköra - käka - jobba .. 
Pappa skulle komma 15.00
Skulle äta 16.00
Avfärd mot jobbet 16.40

Började med att pappa var sen, fick sms om att han skulle komma 15.20.. vilket innebar att han kom ca 15.30.. Då skulle vi köra till farmor o farfar o för pappa skulle fixa någonting. Pappa hade totalt tappat tiden - han såg ut som ett frågetecken när han kikade på klockan 15.50.. Den resan slutade med att att jag vara hemma 16.15.. Nu dags för mat - mat in i mikron - äten o klar med allt hemma 16.35.. Ut till bilen som var full i snö, o så kom en ekant till killen så det blev lite surr.. Med en snöfri kunde vi starta resan mot jobbet ca 16.45.. Ankomst o påbörjan av arbetspass 16:55.. (Börjar 17.00) .. Så det var en minst sagt stressig eftermiddag kan man ju säga..
Efter att jag slutat.. 21.00.. så kom killen o hämtade mig o vi for upp på Höga o kikade på den återstående perioden av matchen som pågick. Han hade ju varit där innan o sett de första två medan han väntade på att han hämta mig. Så då åkte vi och såg slutet! : )

Kommentarer
Postat av: Trixie

tack :) allt bra med dig? :)

2009-03-05 @ 12:31:05
URL: http://triix.blogg.se/
Postat av: Emelie

gick det bra att köra?:d

2009-03-05 @ 13:09:15
URL: http://digna.blogg.se/
Postat av: Trixie

nyss tittat på första avsnittet av gossip girl.. alrig sett de innan typ.. ;p

2009-03-05 @ 13:37:33
URL: http://triix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0