United 93

Nu har jag äntligen sett filmen, känns så skönt.. Som sagt så var det ju inte av "eget intresse" utan det var skolarbete.. Alla jag hört tyckte att den filmen var jätte bra.. Men var den verkligen det? Eller kanske hade jag för höga förväntningar efter allt "Den är asbra"..
Tyckte mest den var lååångdragen, tills islutet.. då det faktiskt hände något som man var med "i" .. ähh, ska väll inte utveckla det något mer.. kanske finns någon som inte har sett den?..
Vet inte om jag kommer att få någon uppgift eller så till filmen, får jag det så har jag en fundering på om jag ska lägga ut det på bloggen.. brukar ju vara så att det är något arbete med det vi sett också.. inte bara titta på film liksom.. Kanske ska berätta vilket ämne det är jag håller på med.. Etik & Livsfrågor heter den kursen..
Får se hur det blir.. ska kika lite i biologiboken nu - hoppas det är lättbegripligt :p

Kommentarer
Postat av: J

Nej jag tycker väl också att den var sådär, se recension i min blogg.

2009-03-18 @ 08:45:43
URL: http://starfield.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0