Tisdag 090331

Nu har jag varit på körskolan o bokat nya tider - har ju blivit as stressigt :s .. körkortstillståndet går snart ut o jag har massor kvar att lära mig - men nu blir det intensivt.. bland annat bokade vi in tre dubbellektioner.. shiiet - mycket tid o mycket pengar!.. men nu är det betalt o klart, köpte ett till paket med 5 lektioner, 1900:- o sedan betalade jag hyran av bilen till uppkörningen 450:- .. gaaah, betalade ju halkbanan igår med.. det kommer att synas på kontot :p .. men o andra sidan, nu är det ju betalat o klart - det är ju inte precis en kostnad som återkommer kontinuerligt : )
Hoppas bara för allt i världen att det kommer att räcka o att jag klarar det - hinner med att lära in allt på den här tiden, vill verkligen inte göra om det :p ..

Ska snart på sjukhuset mer o försöka få en tid för studiebesöket, försökte tidigare idag med men fick inte tag på någon.. så jag gå ner det igen lite senare idag - ska även iväg o lämna in paket.. gick visserligen hela vägen hem från stan nu så jag är något trött i alla fall - men det är ju fint väder så en liten promenad till kommer troligen inte att skada mig.

Funderar även på o se en film som jag har i läxa.. "Livet är underbart" heter den.. Någon som sett den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0