Tisdag 090324

Har varit på skolan nu .. träff med gruppen - ska ju göra ett grupparbete om ätstörningar..
fick dock beskedet redan igår - vi var inte välkomna på det "planerade" studiebesöket i sundsvall - surt, mycket surt..
Såå, nu ska vi försöka få fram någon annan lösning, ringt till Kramfors o så.. får hoppas att dom ör villiga att ta emot oss : ) de skulle ringa upp under dagen.. inte till mig men jag blir nog delgiven den informationen med ska ni se.

Var också upp till den vikarierande rektorn, skulle höra hur det skulle gå med min prövning.. blir bara skit av hela alltet - nu lägger jag ner mina planer att kirra allt.. den där läraren (som jag hade i ämnet) kan ta sig någon stans o sedan brinna i - ja det gör hon som hon vill.. men jag vill inte ha med den där häxan att göra något mer alls - i hela mitt liv!
Usch vad arg man kan bli!

Ska kika lite på "läxorna" nu - eller senare.. det blir som det blir.. känner inte för att göra någonting särskillt?!

Kommentarer
Postat av: Terese

Oj vilken härlig block du har.

All bra med dig?

2009-03-24 @ 18:44:49
URL: http://fantasidif.blogg.se/
Postat av: Malin



BARA ETT TIPS



Jag har hittat en ny sida som är superenkel att samla poäng på och det behövs inte alls mycket för att du ska få hem ditt presentkort! I jämförelse med bland annat gratisbio, gratiskläder, gratismode, gratissajt osv så är denna sidan oerhört generös.



Passa på att bli medlem nu när sidan knappt har några medlemmar! Då är det ännu lättare för dig att få presentkort och vinna i deras tävling, jag har redan samlat ihop till ett på H&M och jag blev medlem igår. :) Här: http://www.freestreet.se/?r=147

2009-03-25 @ 09:46:38
URL: http://Http://MalinSvenssoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0