Tisdag 090317

Nu har jag varit på skolan o skrivit psykologiprovet.. kändes sådär - svarade på allt men hade väll ingen riktigt pejl på precis allting.. men hoppas o tror att jag klarade det iaf : )
Nu ska jag se den där filmen som jag snackat om i flera dagar, skolarbete alltså.. inget jag absolut vill göra.. men men, så är det.. Sedan har jag resten av dagen fullproppad med plugg - biologiprov imorgon o jag har inte ens läst det vi har prov på.. känns ju sådär?.. ligger typ as mycket efter i kemi också så jag skulle behöva läsa på lite där med, lektion imorgon bitti o tror jag skulle behöva vara betydligt mer påläst än jag är i dags läget för att ha en chans att hänga med.. sedan har jag ju diskussionen i historia imorgon med.. typ.. 6sidor kvar o läsa så det är väll en baggis? .. i hope : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0