Test - är du blond?

Har du gjort tjugo av
dessa saker är du blond.

[] Ett tuggummi har fallit ur min mun när jag pratar.
[] Ett tuggummi har fallit ur min mun när jag INTE pratar.
[] Jag har gått in i en glasdörr/fönster.
[] Jag har gått ur/gått in i ett fordon som ännu är i rörelse.
[] Jag har skrattat åt något som jag börjar tänka på och då har folk tittat
konstigt på mig.
Antal: 0

[] Jag har gått in i ett träd.
[x] Jag har försökt slicka mig på armbågen.
[] Jag visste inte att Alfabetssången och Blinka lilla stjärna har samma melodi.
[] Jag försökte just sjunga dom.
[] Jag har snubblat i mina skosnören och ramlat.
Antal: 1

[] Jag har blivit kvävd i mitt eget spott.
[] Jag har sett Matrix men förstår den ännu inte.
[x] Jag är/har varit blond.
[] Folk har kallat dig senreagerad.
[x] Jag har i misstag fått något att fatta eld.
Antal: 2

[] Jag har försökt dricka något men märkt att de kommit från din näsa.
[] Jag har somnat på en lektion.
[] Om någon säger "fjärt" så skrattar jag.
[] Ibland märker jag att jag inte tänker.
Antal: 0

[x] Jag har börjat berätta något men sen glömt vad det var.
[] Folk går ofta iväg från mig och himlar med ögonen.
[] Jag blir ofta ombedd att höra efter min inre röst.
[] Jag räknar med fingarna fast det är enkla tal som t.ex. 7+9
[x] Jag har ätit ett kryp.
Antal: 2

[x] Jag gör denna gallup fast jag egentligen skulle göra något viktigt.
[x] Jag har klätt på mig kläderna fel väg.
[x] Jag har sökt efter något väldigt länge men sedan märkt att du har det i handen eller fickan.
[] Jag har skickat kedjebrev för att jag varit rädd för "om du inte gör detta" - förbannelsen.
[x] Jag har tappat fat, glas eller bestick.
Antal: 4

[x] Jag använder ordet "smart"
[x] Jag använder ordet "coolt"
[] Jag ser döda människor och de är mina enda vänner.
[] Mina vänner svär inte.
[x] Jag slår i mitt huvud om jag gör bort mig.
Antal: 3

[x] Jag har fallit av en stol.
[] Jag ligger ibland och försöker få fram figurer ur takets mönster.
[] Jag säger "ööh" flera gånger om dagen.
Antal: 1

SUMMA: 13

Det mest underliga med detta var nog ändå - jag är blond?.. Men vill hädanefter inte kallas 'dumblondin' - för det var väll kanske någonting i den stilen som testet skulle ha visat i så fall :p

Kommentarer
Postat av: Daniella

Vad kul! Jag tyckte det var riktigt kul

2009-03-30 @ 23:33:40
URL: http://deniella.blogg.se/
Postat av: Anni

Fast det där testet tycker jag till ungefär hälften handlar om saker som tankspriddhet och glömska, vilket enligt mig INTE är samma sak som att vara korkad/ointelligent. Tankspridd kan man ju vara om man är stressad för att man har mycket att göra eller för att man mår psykiskt dåligt och det är väl inte nåt typiskt för blondiner.. =) Sen det där påståendet om att se döda människor... undrar verkligen vem som skrivit det här testet, för ser man döda människor är man antagligen lite whacko psykiskt. ;)



Jag fick i alla fall 14 kryss! ^^ Fin bloggdesign du har btw. =) jag gillar verkligen färgerna och den softade känslan på bakgrunden!

2009-03-30 @ 23:37:22
URL: http://eyecandy.devote.se
Postat av: Sanna

Det var svårt att få över 20 på det här testet! =P



Jätte fin bakgrund du har! =)

2009-03-31 @ 02:31:18
URL: http://thesanny.blogg.se/
Postat av: Sanna

Haha, 15 fick jag... och då tog jag i! =P Haha! Ha det bra! =)

2009-03-31 @ 12:41:10
URL: http://thesanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0