Söndag

Detta är dagen som man absolut inte ska göra någonting..
Skönt tycker jag men det gör inte killen som har eld i baken o jämt o ständigt måste röra på sig.. Men idag har han taggat ner, vi har sett en film o så - men vi har inte varit hemma hela dagen.. Vi har varit på OK med o köpt lampor - heeelt i onödan : ) Det var inte lampan det var fel på, i bilen, utan säkringen som hade lossnat. Men men, nu vet vi ju vart vi ska kika ifall det blir någonting igen!
Funderar på o göra någon middag snart, fast jag är mest sugen på efterrätt - som vanlig. Drygt med middag, jag saknar alltid ideér o det slutar därför oftast med något lättlagat.. tråkigt o enformigt.. Ibland gör vi något ryck o ställer oss o lagar något mer "riktigt" men nu känns det som att det var länge sedan. Men som sagt - jag vet ju inte vad vi ska göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0