Ska iväg nu

Ska snart iväg, har en tallrik gröt i mikron - rikrigt gott med gröt o lingonsylt  : )
Diskussionen idag blev inställt - ska göra den på onsdag istället.. innan biologi provet, det blir en full dag..
Har ju prov imorgon med.. Får plugga som sjutton ikväll.. ska till killens mormor med o gratulera på födelsedagen, men vi bor typ på samma gård så det är ju inte så långt att åka - gå :p .. får se hur mycket pluggande det blir.. asså - jag tänkte typ psykologi är kul, det ska jag skaffa mig bra betyg i.. men det finns inte en chans på jorden att jag hinner lägga ner så mycket energi på ett ämne bara för att det är kul.. bättre kanske o klara allt än att ha superbra betyg i det roliga o underkänt i det tråkiga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0