Psykologi

Nu har jag precis kommit hem från skolan, tisdag så som vanligt har jag bara haft en lektion - psykologi
Ett ganska intressant ämne enligt mig, o jag har ju själv valt det så det vore ju förargligt om det var något jag ogillade skarpt.. Vi ska ha prov nästa vecka o det är ju mindre roligt : ( Får hålla på o plugga inför provet under morgondagens lektion på valfri plats - hemma alltså : ) Blir skönt, synd bara att jag troligtvis måste till skolan imorgon i alla fall o ha ett annat ämne.. usch vad jobbigt o hålla på såhär - att åka till skolan för ett ämne åt gången!

Men men, har massor att göra nu - ska läsa miljokunskap nu en stund.. ska vara klar med det på fredag då jag har en sista träff med den läraren, slutspurten nu liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0