Ont + utgång ?!

Har så fruuuuuktandsvärt ont i benen - ni anar inte.. har så ont så jag skulle kunna slå i hjäl någon bara för att få det att gå över.. men nu, klok som jag är, vet jag ju att det inte tjänar någonting till.. tror ärligt talat inte att jag gjort det ändå men .. jaa, ni vet kanske hur det känns?..

Utgång ikväll? Jomenvisst - killen skulle ju på hockeyavslutning osv.. sedan skulle väll dom ner på krogen, men han lät inte så sugen - det var tydligen annat om jag gick på krogen - då var han minsann på : ) annars kunde han liksom ändå gå hem o vara med mig.. haha såå söt han är.. gulligast i hela världen? .. men ja!
Haha, så Sara kommer snart förbi - hon har aldrig varit här förut o vi har sviiiin stökigt - uscha, fy o blä.. men vadå, vi har ju nyss flyttat hit o han spelar (spelade) så jäkla mycket hockey så det fanns typ inte den tiden, utan det som blev över prioriterar man till annat.. så hon får ta det för vad det är?..

Så vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0