Onsdag 0903011

Har läst lite miljökunskap nu - så nu är det klart inför imorgon : )
Ska bli sååå skönt att ha detta avklarat sedan, visserligen så läser jag ju miljöpolitik ändå, men det blir i alla fall lite mindre arbete jag behöver fundera på - med ett ämne avklarat : )

Killen är på borta på hockey ikväll - så jag finner inget annat att syssla med annat än att plugga eller rättare sagt kolla på tv.. inge bra på att verkligen plugga o göra tråkiga saker som jag tar för mig - o påstår att jag ska göra.
Överväger att lägga ut lite kläder o skor på nätet, får se vad jag orkar - känner mig så slö idag..

I övrigt har jag inget speciellt på hjärtat.. började bara fundera på hur sjukt nervös jag är inför dagen så jag ska på körskolan för första gången.. Blä - vill inte tänka på det..

Kommentarer
Postat av: Kathrinea

stöd WSPA? http://kathrinea.blogg.se/2009/march/wspa.html :)

2009-03-11 @ 19:38:38
URL: http://kathrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0