O hur gick dagen?

Såhär gick det.. diskussionen som jag trodde skulle vara någonting enkelt.. gick käpprätt åt ---
Provet däremot gick.. jaa, över förväntan faktiskt : ) .. inget vidare betyg men jag jag tror att jag klarar mig! Det känns ju super bra.. men totalt blev det ju sådär - tänker givetvis på historian.. bläää!

På psykologin gick det bra med, vi ska börja med ett grupparbete.. Vi ska göra ett studiebesök på något ställe (troligen i Sundsvall) där man jobbar med personer som har ätstörningar.. asså inte med personer som har / lider av ätstörningar - utan jobbar med att hjälpa personer med ätstörningar - såklart! .. frågeställning o studiebesök ska göras, det blir säkert roligt/spännande.. eller vad tror ni?
Håller på med det där arbetet, till etiken, som jag ska vara klart imorgon.. ' jadu, Annie - det är så dags att börja nu va? ' ... har läst häftet nu o ska svara på lite frågor nu, det kan ju inte ta sådär jätte lång tid : )

Sedan kväll blir det hockey, ska kolla på killens match 19.00
Seriöst - ikväll måste dom vinna.. annars - jaa.. kanske han får stanna kvar på hallen i natt, vem vet ; )

Kommentarer
Postat av: cathie

Haha jag vet! Älskar den :P



Haha hoppas din kille vinner då för hans skull :)

2009-03-18 @ 16:48:29
URL: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0