Körskolan

Idag har jag varit på körskolan .. gick väll sådär.. läraren sa precis allt jag skulle göra, ingenting handlade om "visa hur mycket du kan".. men det kändes ganska okey i alla fall? tror jag?
Sedan frågade han om jag gjort halkbanan, näe sa jag - tänkte ta någon lektion på körskolan först.. ah men gasa, bromsa o styra - kan du det? .. njae sa jag, det beror väll på vem man frågar.. om jag frågar dig - kan jag det då?.. Ja, sa han.. sedan när lektionen var slut så frågade jag hur mycket mer jag skulle behöva köra eller om jag kunde göra halkbanan nu.. ta någon lektion till fick jag som svar.. knepigt, mycket knepigt.. detta var heller inte allt vi sa utan jag berättade även att jag snackat med dom på halkbanan om vad jag behöve kunna, som det här med att köra 70km/h o sedan bromsa o att jag hade provat det.. men ändå.. någon lektion till..
Fick även min dom om hur många lektioner till, han trodde, jag behövde innan jag kunde köra.. o det var typ hur många som helst.. shiiiit, jag måste ju ha varit totalt värdelös.. Men jag har ju visserligen köpt ett litet paket, o hade väll inte trott att bara någon skulle räcka.. men det skenade iväg - massor!
Så slutsats - hur gick det? - Sådär?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0