Hockey - handboll - tacos

Varit en full dag idag, var först på hockeymatch.. det var en turnering här i stan..
Sedan var jag o killen ute o åkte lite, käkade lunch o så.. sedan ringde en kompis till killen o frågade om vi tänkte titta på handbollen som starta om en liten stund.. o vi hade ju inga planer så då åkte vi o kikade på den matchen med.. : )
Kom sedan hem, kikade lite på hockeymatchen Timrå - HV71.. givetvis hejade jag på HV, enbart för att jag inte tycker om Timrå - hejar egentligen på MODO : )
Klockan sprang iväg o det blev en sen men mycket god middag - tacos.. riktigt gott! : )

Blir melodifestivalen nu..
Vet inte vilka jag tycker ska vinna ännu, har inte följt med riktigt..

Kommentarer
Postat av: »» Michaela / Bloggdesigner ««

ha en bra dag ! :D

2009-03-15 @ 15:12:51
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0