Fredag 090320

Inga lektioner idag - men men .. eget ansvar att få någonting gjort..
Varit ute o käkat lunch med killen aldeles nyss - han är så mysig : )

Skrev ingenting igår, var först i skolan, sedan övningskörde jag o sedan på kvällen var vi på middag hos killens mormor o morfar.. serverades lax - suupergott var det.. har tidigare inte varit någon fisk ätare alls men som sagt det var jätte gott..

Idag är det riktigt pissväder där jag bor, visserligen inga minusgrader men det känns som det eftersom det blåser som tusan.. blää! Ska troligtvis ut o köra lite med far min även idag.. Vi var en sväng till halkbanan igår för att få lite info, hade lite frågor o så som vi funderade på.. så nu måste vi träna landsvägskörning - han på halkbanan tipsade om det : ) Tycker att det är riktigt läskigt, gillar inte farten alls - men det släpper väll snart det med.. hopps jag i alla fall.. kan ju inte komma på halkbanan o säga ' näe, men jag tycker att det är läskigt o köra fort ' .. haha, skulle se rätt fånigt ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0