Fredag -

Ledig idag - studier på valfri plats :p
Sov riktigt länge, o låg o drog med fram tills killen ringde ang lunch.. Så det vara bara att dra sig upp ur sängen, kolla lite dator o så - sedan kom han o hämtade mig.. for o käkade på Oxen - pizza blev det.. jag vet att det är en synd, men vadå? .. gott som bara den! : )
Tog en liten outfit bild innan, o jag vet faktiskt inte varför jag håller på med sådant, är det inte typ F14 varning på mig så att det bara skriker om det.. eller jag vet inte? Kanske gör det för att jag vill ha minnen av hur otroligt snygg jag är... hahaha, skojar! : )



Linne: Lindex
Tröja: BikBok
Jeans: Miss Sixty

Sedan när jag kom hem lade jag ut ännu fler auktioner, känns som att jag har hur mycket kläder o så här hemma som jag skulle behöva bli av med fort som attan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0