Dagens prov

Jaaa... vad ska man säga.. jag var helt på det klara med att det skulle gå åt pipan.. däremot hade jag ingen aning om att typ, ja minst hälften av de andra hade samma inställning.. jag kom typ först o väääldigt många av de som kom efter hade någon typ av argument mot att ens göra provet.. "ingen idé" , "fattade inte vad vi skulle kunna", "kommer inte att klara det", "ska jag bara lämna ett papper med streck på?" .. ja, jag hade ingen anledning att lägga till någonting alls eftersom det var precis så även jag kände..
Men till min stora förvåning, jag gick inte först, jag gick inte som nummer två.. inte heller nummer tre.. utan jag satt där tills vi var typ 7kvar.. så sämst lär jag inte ha varit.. jag svarade iaf liiiite på alla utom en tror jag.. räknade ihop hur mycket poäng jag trodde jag skulle ha.. typ 14.. o man behövde 20 för att bli godkänd :/ så jag kuggade ju fortfarande men trodde jag skulle va ännu sämre - i förhållande till alla andra :p

Kommentarer
Postat av: Michaela

tack :)

2009-03-27 @ 12:07:44
URL: http://mejx.blogg.se/
Postat av: annsan_s

Jag följer dig på bloglovin!



Ha en bra dag..



Kram

annsan

2009-03-27 @ 12:08:27
URL: http://annlouises.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0