Birsta

Ska till Birsta nu snart : ) Tror inte att det bli så mycket handlande men det ju är alltid roligt att få ut o åka o titta lite!
Så min planering gällande studierna spricker redan första dagen.. Men jag hade ju tagit till ordentliga glapp o inte planerat hela dagarna direkt - sedan är ju fredagen fri o så.. så det löser sig nog! : )

Alla vet ju vad som hände i helgen - rally på lördagen o slappat på söndagen : ) Såg också melodifestivalen.. Har inte sett alla "deltävlingar" eftersom jag inte är sådär jätte intresserad då det inte riktigt brukar fungera i mina öron.. men ändå .. Vilka är bäst tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Viktoria Nordenberg

snygg blogg !!!

2009-03-02 @ 12:15:14
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/
Postat av: Stefan

Nämen så härligt att hitta en till från detta härliga område. :-D

Hittade du nåt intressant i Birsta måbtro.

//Stefan

2009-03-02 @ 20:50:38
URL: http://jalonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0