Wohoo I passed

Skrev prov - förra veckan o veckan innan det.. o tro det eller ej men jag fixade - BÅDA : )
Kemi o biologi var det som gällde, vill suga på den här karamellen länge länge men det finns ingen tid.. Det var ju inga kursprov o det kommer således fler prov så det är bara att börja plugga inför dessa..
Men skönt, riktigt skönt känns det!
Har en del som måste göras nu, varit hemma o varit sjuk i typ två veckor.. Så nu har jag massor att göra i både miljökunskap o miljöpolitik.. Sedan är ju nästa biologi prov redan vecka 11 eller 12.. O vecka 12 är det även psykologi prov.. *pust*.. O sen vet jag inte exakt när jag ska tenta av historiakursen, skulle ha varit förra veckan det med men de blev flyttat eftersom läraren inte gillade boken jag hade fått tidigare.. Så det kan ju vara när som helst nästan..
Shiiiiet - jaa det är en hel del + en bit till : /
Måste jobba med, but when?! Äh, det kommer väll få plats någon stans med, idag vill jag bara vara glad o positiv för idag har det än så länge varit en bra dag! : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0