Tvättstuga

Ja då var det dags igen - att ha tvättstuga..
Jag fattar inte - att folk inte kan göra rent efter sig, det är såå tråkigt att komma dit när det första man får göra är att tvätta tvättmedelsfacken. Asså vad gör folk, överdoserar hur mycket som helst eller varför blir det sådär? Det blir inte sådär efter att jag kört maskinerna?..
O en annan sak, förra gången jag hade tvättstugan - kom dit o skulle ta ut grejjer ur torktumlaren o ser att en maskin går.. Alltså inte mina saker.. När detta inträffade var klockan strax före 15.00 o jag hade tid till 17.00. Fattar ingenting - bokningssystemet är väll för alla? Eller kan vissa bara koimma dit o tvätta när dom känner för det?
Vi har ett system här som säger att om man inte påbörjat sitt tvättpass inom en timme efter dess början så övergår tiden till den som har nästkommande pass.. Men som sagt - mitt var påbörjat.. Så något sådant är det inte tal om.. Så vad tänker människorna som håller på?

Tips med förslag på vad man ska göra mottages gladerligen!

Kommentarer
Postat av: Annette

Usch sånt där är förbannats retsamt!! Tur nog har jag tvättmaskin i lägenheten nu mera så jag slipper det där.. Men sen har man ju sådana människor som absolut ska sno andras tvätt.. Ingen höjdare det heller.. Råkade ut för det på stället jag bodde tidigare..



Hoppas du får bra tips om vad du kan göra med skitstövlarna ;)

Lycka till. Fin blogg förresten!

2009-02-17 @ 09:40:19
URL: http://arom.blogg.se/
Postat av: Helena

Vilken fin blogg du hade :)

2009-02-17 @ 13:26:34
URL: http://Http://Heea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0