This is my day

Tvättstuga - handla - mat - dhl - städa - plugga?

Ojoj, full dag.. Håller på i tvättstugan nu, alltid lika roligt. Tycker jag tvättar jämt jämt jämt! Men nu har jag iaf köpt en ny tvättkorg som vi kan använda, smart som man liksom kan sätta upp en vägg i mitten på, så det blir som två "rum" : )
Killen har ingen hockeyträning idag så vi ska passa på o göra lite annat nyttigt, handla o städa..
Sedan ska vi ner på comfort o lämna in ett paket, har sålt lite kläder som jag ska skicka. Det blev inte mycket pengar men mycket mer plats iaf o det var ju det jag var ute efter.
Får se om det blir något pluggande men just nu känns det som att jag redan har sysslor så det räcker åtminstone hela den här dagen.

Just det, ang middagen - någon som har ett middagstips?

Kommentarer
Postat av: sofie

Har en precis nystartad blogg, skulle va kul om du tittade in :)

kram

2009-02-25 @ 15:49:01
URL: http://sofiieec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0