Sjukling övningskör o tittar på hockey

Nu var det ett par dagar sedan jag skrev - har varit suuupersnuvig så jag har bara slappat i soffan o glott på tv, känns som hur länge som helst nu.
Snuvig, huvudvärk o ständiga nysattacker - så såg mina dagar ut, men nu är jag på bättringsvägen - även om jag har en bit kvar : )

Övningskörde lite igår o så här ligger det till - jag är ingen stjärna men jag lär mig fortfarande, haha..
Gör ju grymma framsteg iaf, jag tyckte förut att bilkörning var det värsta som fanns - men nu börjar jag faktiskt tycka att det är mer o mer roligt : ) thanks dad
Körde o köpte ett par nya jeans (Acne), ska lägga ut bild på dem någon dag..
Får se om det blir något mer köra i dag - pappa skulle ringa i så fall o han har inte ringt ännu, men få se senare, berodde på om han skulle jobba eller inte..



Sedan åkte vi till killens föräldrar o tittade på ishockey.. Tog även med Mickes vän, en påse chips o cola :)
Heeelt okey kväll, o jag klarade hela matchen mot förkylningen - snuvan återkom ca 10min efter avslutad match.
MODO-Skellefteå 4-1 Wooohoo :D

Så vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: Taack så mycket!!



oh, häftig bakgrund du har!

2009-02-13 @ 12:37:00
URL: http://saara.blogg.se/
Postat av: jegor

Tack för kommentaren :) vilken härlig layout du hade på bloggen!

2009-02-13 @ 12:51:38
URL: http://jegor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0