Semla?

Ingen som vill bjuda? Skulle göra allt, eller ja mycket iaf, för att få en semla just nu.. Så grymt sugen - känns som att det var år sedan man åt semlor.. Fick ingen förra året tror jag : (
O ikväll är det hockey, pojkvännen ska spela med B-laget.. Så ska på Höga o kika lite : ) blir kul - trots att det troligvis inte serveras några semlor där.. Får försöka ordna det på annat vis - kanske ringa killen på jobbet o be honom att köpa med sig en hem.. men vadå? .. han är ju inte min slav, även om jag gärna tror det stundvis..
Tror jag ska slänga mig i soffan en stund, eller har jag annat för mig? Huum, nääe : )

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej hej! Ville bara säga att jag tycker din blogg är super fin. =)

2009-02-24 @ 19:38:49
URL: http://annishanule.blogg.se/
Postat av: Annelie

Håller med....blä så äckligt, varför ska dom alltid förstöra och ändra allt (oftast till det sämre). Semla ska smaka semla :-)

Superfin blogg du har!

2009-02-25 @ 10:34:01
URL: http://bjornhonan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0