Planering

Puuuust! Var på skolan igår o fick reda på lite nyheter ang mina prov, ett flyttat o ett nytt! Känns lite sådär, men nu har jag ju heeela lovet räddat! Så nu har jag gjort upp en preliminär planering för hur mitt lov kommer att det ut, samt gjort en liten kalender inför framtiden..

v. 10 - mitt lov
Måndag:      09.00 Psykologi - se filmen
                     13.00 Historia - läsa klart.
Tisdag:        09.00 Historia - rep, läsa igenom anteckningarna.
                     11.00 Historia, leta orsaker o begrepp.
                     14.00 Biologi - läsa de kapitel som är på provet.
Onsdag:      10.00 Psykologi - läsa de kapitel som är på provet.
                     13.00 Miljökunskap - läsa klart.
Torsdag:     10.00 Biologi - uppgifter.
                     13.00 Historia - rep

v. 11 Historieprov
        Miljökunskap - förhör
v. 12 Psykologiprov
        Biologiprov
v. 13 Miljöpolitik prov

Avundsjuk kanske? :o

Kommentarer
Postat av: annsan_s

Det är förjävligt, stackars sälar..Kram.

2009-02-27 @ 14:56:38
URL: http://annlouises.webblogg.se/
Postat av: Anonym

hhahha okiii!! jag vill oxå till närmaste gina nuuuu.

2009-02-27 @ 17:55:58
URL: http://samraaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0