Min kalender

Som jag skrev tidigare idag, nu är det massor att göra! Läraren i historia ringde precis så vi har gjort upp en tid för mitt prov.
Av det jag vet nu så ser mitt liv ut såhär fram till sommaren:

v.11 Historie prov
        Biologi prov
v.12 Psykologi prov
v.13
v.14 Kemi prov
v.15
v.16 Lov
v.17 Biologi prov
v.18
v.19
v.20
Kemi prov
v.21
v.22
Biologi prov
v.23 Biologi prov (kursprov)
        Kemi prov (kursprov)

O precis som jag skrev - det är vad jag vet nu. Lär ju ha betydligt fler prov i psykologi - skulle ju ha ett par o kursen började i januari.. :/ Sedan så läser jag ju en rad fler ämnen som det kommer prov o läxförhör osv på.. Läser ju också filosofi på distans, massor med uppgifter som ska göras o ska även ha ett prov där.
Vet inte hur det ser ut i miljöpolitiken men det kanske kommer något prov vad vet jag? I tyska vet jag inte, har haft ett o tror väll inte att det kommer att räcka på ett års studier.
Vad mer läser jag - etik o livsfrågor.. brukar inte vara prov där, mer typ inlämningsuppgifter o redovisningar. Foto läser jag mer o det är det absolut tråkigaste ämnet jag valt, vad kan det tänkas komma för prov där?
Men men, fler prov kommer ju o jag tycker det ser ut o vara rätt många redan nu.. Men det är bara att bita i - jag har ju själv satt mig i den här sitsen..

Kommentarer
Postat av: maggie curie

Ojj,serut och vara väldigt mkt biologi. Vad pluggar du till, Sjuksköterksa eller?

2009-02-25 @ 18:48:00
URL: http://maggiiie.blogg.se/
Postat av: maggie curie

:D aha ok..

Jag går Samhälle ekonomi.

2009-02-25 @ 22:27:34
URL: http://maggiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0