Lonely

Pappa ringde igår o berättade att farmor o farfar hade tänk att bjuda på middag idag o att jag o killen var välkomna.
Men svaret "Näe, Micke kan inte" börjar sätta sig nu.. Han skulle (är) på hockey i Ånge. En match som inte har någon betydelse för något av lagen, ingenting förändras i tabellen oavsett hur det går. Så han hade nog hellre varit hemma o åkt till min släkt o ätit gott i stället för att åka dit.
Men nu är det som det är - jag sitter helt ensam men mina tråkiga böcker.
Så tråkigt, inte ett dugg intressant - säkert!

Men om en timme lite drygt så kommer papi : )
så då ska vi köra lite bil o sedan åka till farmor o farfar o äta mat.
Så ska hoppa in i duschen nu o göra mig iordning, inte för att det tar en timme, men det är väll lika bra att vara klar - när jag ändå är hemma o väntar/pluggar.

Såg att alla inlägg o så om tävlingarna kom i rad vilken kanske är lite tråkigt, så vill man hoppa allt det så rekomenderar jag att klicka på kategorin allmänt på en gång - så slipper man dem.

Kommentarer
Postat av: linda

sv: ja han är verkligen sjukt duktig :)

2009-02-15 @ 19:20:32
URL: http://lindaigglund.blogg.se/
Postat av: SECONDHANDTORGET - DIN SECONDHANDBUTIK ONLINE!

Hej!

Det är super enkelt, läs detta inlägget där står allt du behöver veta för att annonsera hos oss.



http://secondhandtorget.blogg.se/2008/november/information-annonsera.html



Ja, du kan sälja alla sorters kläder hos oss.



Mvh Secondhandtorget



Du

2009-02-16 @ 11:29:28
URL: http://secondhandtorget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0