Lillasyster

Imorgon så ska jag troligtvis spendera lite tid med min älskade lillasyster Sandra.
Hon är världens bästa tjej när hon lägger den sidan till o det brukar hon vara bra på när hon är med mig tycker jag : ) när det bara är hon o jag o ingen pappa eller mamma eller så .. då fungerar det skitbra!
Funderade på o ta en fika eller så imorgon - då idén slog oss att vi kanske skulle baka.. men vad? Någon som har något förslag? Ingenting med cocos eller mandelmassa bara för jag har för mig att hon inte gillar det : P
Så tips på något gott "fikabröd" eller liknande mottages tacksamt! : )

Kommentarer
Postat av: Boktokig

En ambrosiakaka kanske eller Falska potatisbakelser eller Chokladkaka eller chocolate chop cockies kanske?

2009-02-26 @ 12:46:57
URL: http://boktokig.blogspot.com/
Postat av: Boktokig

Boktips uppskattas alltid! Så skriv gärna dom till mig!!! :)

2009-02-26 @ 14:23:14
URL: http://boktokig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0