Jobbigt läge

Inte alls nå sugen på middag, är lite småsugen på någonting så har ätit en macka.. vill fortfarande ha något men inte mat? Vad är det för fel på mig? Har precis bestämt med pojkvännen att vi ska äta hamburgare o stuvade makaroner när han kommer hem o för er som aldrig ätit det, jag vet att det låter konstigt men det är faktiskt gott! : )
Men hur gott är någonting alls när man inte är hungrig? Vad gör man?
Sedan jag skrev senast har jag lagt ut hel del grejer på nätet, kläder som jag vill bli av med.. Måste verkligen rensa.. Vi flyttade in här i december o totalt fyllde förrådet med saker.. säckar bland annat med massor med kläder som jag inte använder.. o saken är den att dessa säckar bara blir fler o utrymmet minskar - man orkar ju inte hålla på o ta kort o skriva om allt o lägga ut hela tiden, det skulle ju liksom ta dagar.. Har gjort i ordning en säck med kläder som ska till Erikshjälpen med men det blir aldrig så att jag tar den med mig när jag är ute.. Men allt annat då - jag emnar jag kan ju inte fylla deras lager med kläder bara, dom ska ju sälja annat också :p
Är du på jakt efter någonting speciellt eller så i klädesväg så skriv en kommentar - så ska jag se vad jag kan hitta : )

Kommentarer
Postat av: Lena Svensson

Hej

Absolut kan man ha jordgubbar, den var jättegod

Lycka till och ha en go kväll

Kram lena

2009-02-26 @ 17:20:58
URL: http://www.metrobloggen.se/caromb

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0