Äntligen fredag

Äntligen fredag, äntligen helg
Killen fick vara vara ledig från hockeyn ikväll - så det är en bra helg : ) Inte för att jag vet vad vi ska göra eller någonting men.. kanske kan se om det finns något bra på tv:n, se någon film eller spela något spel.. Spel är bra!
Han ringde nu med o hörde vad jag hade för lunchplaner o jag hade inga alls så då kommer han hem o hämtar mig så ska vi åka någonstans o käka : ) Han är den absolut sötaste o finaste som finns! <3

Undra om systeryster hör av sig sedan? Ringde hem till henne flera gånger igår men hon var inte hemma :s .. äh - hon ringer väll sedan om hon var intresserad av att baka/fika! : )

Nu måste jag göra mig oirdning så det blir någon mat!
Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0