Torsdag 090402

Morrnmorrn, försov mig idag - illa illa :/ .. men men, ska göra mig i orning nu o sedan åka till skolan.. Måste lämna in filmen innan 12.20 för då ska de andra titta på den.. Känns drygt - jag har ju redan sett filmen men nu måste jag ju lämna in den, så ska jag se den igen eller får jag hål till 13.50 ? .. Antar att jag får ledigt, o jag hatar verkligen hål men o andra sidan så såg jag ju liksom filmen igår :p .. haha.. Idag fungerar ingenting för mig.. Varför forsov jag mig, inge bra o missa den här lektionen - behöver verkligen gå på allt, miljöpolitik är ju som alla vet - inte min starkaste sida.. o nu missade jag den?! .. undrar vad läraren kommer säga.. måste ju gå dit under mitt "troliga hål" o kolla vad jag missade o vad jag ska göra hemma nu då för att komma i kapp.. Men just nu känns det som att jag verkligen inte har tid att ta på mig massor med läxa.. Var ju sjuk i går o missade provet i kemi - ILLA - ska höra med den läraren om jag kan få göra det direkt efter lovet eller nått - meeen åååh, det känns inge bra nu.. ligger as mycket efter i typ as många ämnen - lovet kommer väldigt lägligt.. kommer få plugga hela lovet, bara för att komma i kapp!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0