Onsdag 090415

Idag har jag inte pluggat ett skit - skäms på mig :/ ..
Men jag har ju haft så mycket annat för mig, började dagen på körskolan - sedan kom pappa o hämtade mig, så övningskörde vi o så .. handlade lite.. o jaa - jag kom typ hem nu? .. Har bara hunnit skala potatisen som vi ska ha till middagen :s..

Ska strax fortsätta med maten.. undrar bara när jag ska hinna plugga, behöver göra massa filosofi (började faktiskt lite igår) .. sedan måste jag komma på vad jag ska göra för arbete till psykologin, kanske finns någon som har någon idé? - det ska vara en del i ett grupparbete om ätstörningar - o anrexi, bullimi o ortorexi är redan taget.. sedan måste jag se klart filmen till etiken .. o till sist måste jag börja läsa inför biologi provet :s..

Förslag på vad jag ska göra till psykologin mottages tacksamt! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kikade in, säger hej och önskar dig en fortsatt trevlig dag!



Passar också på att önska dig välkommen till mitt kryp-in:

http://www.metrobloggen.se/offer



Där skriver jag för att överleva vardagen, för att finna vägen tillbaka till ett lyckligt liv efter våldtäkten.



Finns intresset går det att, via bloglovin, prenumerera på min blogg - vilket verkligen uppskattas!

2009-04-15 @ 15:31:29
URL: http://www.metrobloggen.se/offer
Postat av: Maria

Gud så söt blogg:)

2009-04-15 @ 22:14:43
URL: http://marrajjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0