Skor !!

Idag har jag letat skor, vet inte om jag berättat om mina skor tidigare? Kanske - kanske inte, tar en snabb resumé - mina stövlar, användes typ några gånger sedan när jag kom hem en gång o kollade under skorna så hade hela "sulan på klacken" liksom lossnat så man ser rakt in i klacken.. skitskumt o synd :/ .. Så jag började använda mina lägre ankelstövlar typ.. men efter ett par gånger så gick dragkedjan sönder?!.. what? .. så det känns som att jag får ha mina adidas skor typ jämt.. måste verkligen hitta nya.. men nu känns det ju som man hellre vill köpa sommarkläder, skor osv.. men men .. får börja med lite skor.. hittade dessa nu när jag var ute o letade..
  
Jaja, det var ju visserligen stövlar o sådant som jag kan ha när det är liiiite kyligare ute som jag behövde, men det var vad jag hittade just nu som sagt.. o sedan har jag väll inte så mycket sommarskor heller..  O sedan så var dom ju superfina o de behövs som sagt då jag för tillfället inte äger så mycket skor som passar o är sköna, så jag tror kanske det blir ett köp av dessa par : ) Ska fortsätta leta skor nu men .. åååh, ska jag köpa dessa?

Kommentarer
Postat av: jenny

De bruna är väldigt söta och är lagom varma när det är lite kyligt men ändå svala när det är jättevarmt! Så de hade jag köpt i alla fall! Kram Jenny

2009-04-15 @ 07:51:48
URL: http://www.jennybloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0