Onsdag 090429

Har varit på arbetsförmedlingen idag - var ju bara någon form av grungenomgång.
Inte sådär superintressant men nu är det gjort : )
Ska ju dit imorgon med, får se hur det går - eller ja hur intressant eller givande det är.

Gjorde även biologiprovet idag .. ehm.. ja, sådär jätte lyckat blev det ju inte men hoppas, hoppas på det bästa - dvs att jag klarade det.. Har ingen riktigt aning egentligen - kan ha slutat hur som helst, eller njae.. antingen IG eller G .. någotning av det :p ..

Känns inte riktigt som att jag har det där "bloggklippet", skrev typ massor förut.. men nu.. när jag orkar inte riktigt.. vet inte vad som har hänt med mig.. men men, det kanske kommer tillbaka så jag lägger inte ner den riktigt än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0