Onsdag 090401

Shiiet, det här dagen har verkligen kutat förbi mig.. Varit hemma o varit sjuk idag :( .. Ringde skolan vid åtta o sedan vid halv tio ringde mobilen o sedan trodde jag aldrig att jag skulle somna, låg o halv sov ett tag o låg sedan o drog mig bra länge.. Kollade tillslut på klockan.. 13.30.. :O Klev sedan upp o såg den där filmen jag hade i läxa - Livet är underbart.

Ska väll snart gå ner på pappas jobb så vi kan övningsköra lite - ska nog träna lite parkering idag.. han har fixat någon typ av ställning så vi kan sätta ner pinnar o parkera efter, typ som klossar med hål i.. smartsmart :) .. han är för go' far min!

Ohh, sedan ikväll kommer älsklingen hem - saknaaar! Längtar så mycket.. Tror dom bör börja sin resa hemöver snart : )
Ska bli så kul o se honom igen!!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0