Måndag 090427

Jag har tydligen inte varit inne en endaste gång o skrivit en rad sedan jag tog körkort - fy mig men alla förstår nog vad jag gjort.. kört massa bil - heela tiden : ) nästan, varje dag iaf.. Nu har jag fullt upp med att försöka läsa in på mig provet jag har på onsdag, asså det är typ på 28sidor eller något - o jag har läst en sida.. så det ska jag pyssla med resten av kvällen.. veckan i övrigt kommer att se utpå följande vis:

Tisdag: Fotografera o dokumenter tjejmässan
Vara hemma - mattläggaren kommer o kikar på hur det ser ut här o kanske ger några rivningstips
(Ska som ni kanske förstår renovera)

Onsdag: Biologiprov
Arbetsförmedlingen

Torsdag: Arbetsförmedlingen

Fredag: Inget?!

Lördag: Fira lillasyster - 18år

Söndag: Inget?!

Så som sagt, nu har jag fullt upp - måste fixa provet.. suuuperviktigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0