Måndag 090413

fy sjutton vad mycket det varit nu - nästan en hel vecka sedan jag bloggade senast..
men jag hinner inte, orkar inte - har hur mycket som helst.. men plugg, prov o bilkörning..

Det jag gjort sedan sist är alltså.. ehm.. jaa, kört bil - privat o på körskolan.. o sen har jag ju såklart varit på skolan, så det har varit tidig uppstigning.. så jag har varit så trött på eftermiddagarna o inte orkat gjort så mycket mer :S
O nu har vi ju haft lång helg o nästan helt skippat datorn :p .. ganska skönt egentligen!

Veckan nu kommer att se ut på följande vis:
Suuupermycket plugg - inför prov osv
Körskola + privat övningskörning

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag känner igen det där med att man är för upptagen, och lixom glömmer av att hinna uppdatera bloggen... vi får skärpa oss ;) hehe

2009-04-13 @ 19:08:14
URL: http://snaadraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0