Fredag 090403

haha, ni vet provet i miljöpolitiken som jag skrev om.. gjorde ju det för ganska precis en vecka sedan o var typ 1045% säker på att det hade gått åt pipan.. MEN jag fick det rättat idag - o jag klarade det!!! Fatta, jag fixade det?!.. Rätt så förvånad kan man ju lungt säga - men dock väldigt glad : )
I övrigt blev det ingenting i skolan idag, fick en uppgift - det var ingen obligatorisk närvaro.. men i ondödan var jag ju inte där, fick ju uppgiften o resultatet från provet.

Hade tänkt att övningsköra lite idag med, men jag vet inte.. Känner mig inte alls så sugen, kört typ hela veckan utom en dag .. känner bara för att lägga mig en stund :s.. men men, skulle behöva handla lite inför middagen i alla fall - så jag går nog ner till pappa o i alla fall säger att jag är trött men skulle behöva handla lite så kanske det blir lite körning ändå.

Ikväll blir det tacos o mys med älsklingen! <3 Han har ju varit borta halva veckan o sedan så var han på innebandy igår kväll, men ikväll - då har han min - bara min!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Sjukt snygg blogg!

Asballt det där på sidorna! <--

2009-04-03 @ 20:06:32
URL: http://emange.blogg.se/
Postat av: Linda - She with the colors

Har just nu en tävlingen hos mig och undrar om du vill vara med och delta om en massa vackra saker? :D

2009-04-03 @ 21:54:02
URL: http://lindadoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0