Fickparkering

Jaa, det var det vi tränade på idag.. o pappa tyckte, eller ja han sa det i alla fall, att jag var riktigt duktig : ) o det var jag nog, även om jag tror att mycket handlade om tur! .. men det var väll roligt, att något kändes bra o att jag lyckades utan att det gick massor på tok.. så jag var duktig : ) tackar pappa för allt tålamod!
De där klossarna med stavar i var riktigt bra, som jag tidigare sagt - pappa fixat! : ) farfar var med på ett hörn med o fixade till klossarna - but still - pappas idé! Min pappa = bra pappa (bäst!)

Sedan var vi ut o käkade - trevligt!

Snart, eller ja, om typ en timme kommer Micke hem WIIIIIEY !! :D

Kommentarer
Postat av: hilea

Va gärna med och tävlia i min blogg om ett par solisar såhär när solen kommer=)

http://hileasoltun.blogg.se/2009/march/vinn-madonna-solglasogon.html

2009-04-02 @ 01:35:48
URL: http://hileasoltun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0